“Όλα στην ώρα τους”

Προσγειωμένος ο προέδρος μας σε δηλώσεις του πριν απο λίγο στα τηλεοπτικό φακό της Cytavision ανέφερε χαρακτηριστικά “Ολα στην ώρα τους , κανείς δεν βιάζεται έχουμε τώρα τον αγώνα κυπέλλου και μετα το πάσχα”

Για τον αποψινό τελικό ανέφερε “Ελπίζω τα κορίτσια μας να καταφέρουν να κερδίσουν το πρωτάθλημα ”

Για την παρουσία των ποδοσφαιριστών μας στον τελικό του μπάσκετ ανέφερε ” Η ΑΕΛ είναι ΜΙΑ το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στο ποδόσφαιρο επικρατεί σε όλα τα αθλήματα. ”

Και για την βράβευση που έγινε στον ΣΥ.Φ.ΑΕΛ ανέφερε “Είναι ο 12ος ο 5ος ο 6ος παίκτης μας”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *