Δηλώσεις Π. Αβραάμ μετά τον αγώνα
Ο Π. Αβραάμ μίλησε μετά το τέλος του αγώνα επισημαίνοντας ότι είχαμε ένα δύσκολο αποτέλεσμα σε μια δύσκολη έδρα, παίζαμε με ένα πολύ καλό αντίπαλο που όμως αποδείξαμε πως ήμασταν ανώτεροι του. Επίσης δήλωσε πως αν μια απο τις δύο ομάδες δικαιούται να παραπονεθεί για την διαιτησία αυτή είναι η ομάδα μας κάνοντας αναφορά στη φάση του Ρέζεκ, όπου ο Τσέχος έκανε θέατρο.
Τέλος ο εκπρόσωπος τύπου της ομάδας μας ανέφερε πως χωρίς προειδοποίηση άφησε ο διαιτητής την αλλεπάλληλη ρήξη αντικειμένων προς τον προπονητή μας Πάμπο Χριστοδούλου κάποια από τα οποία τον χτύπησαν και στο κεφάλι αφήνοντας το μήνυμα ότι πρέπει να προστατεύονται οι επαγγελματίες στα γήπεδα.
