Βίντεο από τον φιλανθρωπικό αγώνα(AEΛ , Απόλλωνα και Άρη)
Βίντεο από τον φιλανθρωπικό αγώνα που έγινε την Τετάρτη μεταξύ της ομάδας μας του Απόλλωνα και του Άρη.
-Ομιλία απο τον δήμαρχο της Γερμασόγειας .
“Παίρνω το θάρρος να προχωρήσω να πω τα εξής να ευχηθώ στην ΑΕΛ οι ποθοι τους να πραγματοποιηθούν για όχι πρωταθλητές και κυπελλούχοι.” Δήμαρχος Γερμασόγειας
-Απονομή πλακέτας στην ομάδα μας (Παραλαμβάνει ο εκπρόσωπος τύπου Πλουτης Αβραάμ)
-Απονομή πλακέτας στον Πάμπο Χριστοδούλου
“Του εύχομαι ότι το καλύτερο” Δήμαρχος Γερμασόγειας
και .. απλά για την ιστορία η εκτέλεση πέναλτι απο τον δήμαρχο της Γερμασόγειας που κέρδισε τον Ματιας Ντεγκρα
http://www.youtube.com/watch?v=Pmw0clGpMRU&list=UUFGei_1yGqJh-cQEizUylCA&feature=plcp&context=C4b83ccfFDvjVQa1PpcFNnLUAPEwnhHHe_vvo_dCINF_pqBRvyzlg=
