Ότι έμεινε την Παρασκευή
Σχετική ανακοίνωση για τα εναπομείναντα εισιτήρια για τον αγώνα του Σαββάτου εξέδωσε η διοίκηση της ομάδας μας, αναλυτικά:
Η Διοίκηση της ΑΕΛ Ποδόσφαιρο ΛΤΔ ανακοινώνει ότι τη Παρασκευή 30 Μαρτίου, από τις 09.30 το πρωί ,θα υπάρχει στη Μπουτικ της ΑΕΛ περιορισμένος αριθμός εισιτηρίων για το εκτός έδρας παιχνίδι με την Ανόρθωση, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής της 2ης φάσης του πρωταθλήματος.
Τα εισιτήρια θα προπωλούνται για όλους τους φίλους της ΑΕΛ καθώς οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας είχαν προτεραιότητα μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης.
Όλα τα εισιτήρια που έχουν απομείνει είναι κανονικά και προπωλούνται προς 25 ευρώ.
Τα μαθητικά εισιτήρια έχουν εξαντληθεί από τους κατόχους μαθητικών εισιτηρίων διαρκείας.
Γραφείο Επικοινωνίας ΑΕΛ Ποδόσφαιρο ΛΤΔ
