Κιτρίνησαν και την ταβέρνα!
Καμιά εκατοστή φίλοι της ομάδας μας κιτρίνισαν την συγκεκριμένη ταβέρνα λίγες ώρες πριν το παιχνίδι. Οι ιδιοκτήτες της ταβέρνας φάνηκαν να τα είχαν χάσει , το τι έγινε στην ταβέρνα δεν περιγράφεται!
Ένα μικρό δείγμα απο το τι έγινε!
ΕΥΓΕ ΑΕΛΙΣΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΕ..
http://www.youtube.com/watch?v=b8kicU2GLOI&feature=youtube_gdata
