Ήττα με 3-1
Την ήττα με 3-1 γνώρισε σήμερα το απόγευμα η ομάδα μας κόντρα στον συμπολίτη Απόλλωνα στο τοπικό ντέρπυ.
Μέτριο το πρώτο μέρος του αγώνα , με την ομάδα μας να έχασε λιγοστές ευκαιρίες για να πετύχει κάποιο γκοολ. Ο συμπολίτης ανοιξε το σκορ στο 43΄μετά από εκτέλεση φάουλ του Κιντέρος πήρε την κεφαλιά Ο Μερκής κι έστειλε την μπάλα στα δίχτυα της ομάδας μας. Αυτό ήταν και το σκόρ του προτού ημιχρόνου.
Στην επανάληψη η ομάδα μας μπήκε δυνατά στον αγωνιστικό χώρο, ισοφάρισε σε 1-1 με σουτ του Κρίστι Ανδρέου στο 57΄. Στη συνεχεια το παιχνίδι άνοιξε, με τον Απόλλωνα να είναι πιο εύστοχος, να σημειώνει δύο γκολ, και να παίρνει τη Νίκη με 3-1, Το 2-1 έκανε Ο Ανδρέας Σταύρου με σουτ στο 78΄, ενώ το τελικό σκορ διαμόρφωσε με σουτ Ο Λοπέζ στο 89΄.
ΑΠΟΛΛΩΝ: Φανή, Γκονζάλες (79΄ Δημητρίου), Ευσταθίου, Περικλέους, Μερκής, Κιντέρος, Σταύρου, Στυλιανού, Σύκας (65΄ Λόπεζ), Σεμέδο, Χαραλάμπους (70΄ Μιρντάκοβιτς).
ΑΕΛ: Καϊρίνος, Γαρπόζης, Κροβέτο, Μάρκες, Πάρπας, Κακογιάννης, Αντωνίου (72΄ Νεοφύτου), Βάργκας (46΄ Ανδρέου), Κέρκεζ, Σίλας, Φρέντι (72΄ Διονυσίου).
Κίτρινες Κάρτες: Μερκής, Κιντέρος – Μάρκες, Κροβέτο, Διονυσίου.
