Και τώρα Ερμής

Μεγάλη νίκη για την ομάδα μας την Κυριακή. Οι λεβέντες του Πάμπου νίκησαν την Ανόρθωση μέσα στην έδρα της και σκόρπισαν ενθουσιασμό στον κίτρινο λαό. Από σήμερα όμως τα πανηγύρια τελειώνουν και τα κεφάλια σκύβουν στην δουλεία για τον επόμενο αγώνα.

Η ομάδα μας το Σάββατο καλείτε να αντιμετωπίσει τον Ερμή που αν και βρίσκεται στην τελευταία θέση, θυμίζουμε πως το πρώτο γύρο μας υποχρέωσε σε ισοπαλία! Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα αντιμετωπίσουμε μια ομάδα με κλειστή άμυνα που θα έχει ως πρώτιστο στόχο να μην δεχθεί γκολ.

Είμαστε πεπεισμένοι πως με την βοήθεια του κόσμου μας, η ΑΕΛΑΡΑ μας θα καταφέρει να πάρει την νίκη και να διατηρηθεί στην κορυφή. Γεμίζουμε την ανατολική και σπρώχνουμε τα παλικάρια μας προς την νίκη.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *