Σημαντική νίκη για τις γυναίκες μας

Την ομάδα της ΑΕΚ αντιμετώπισε χθες η γυναικεία πετοσφαίρικη ομάδα μας στα πλαίσια της 8ης Αγωνιστικής. Η ομάδα μας πήρε την νίκη με 3-0 σετ.

Οι γυναίκες μας δεν ξεκίνησαν καλά το παιχνίδι ωστόσο δεν αργήσαν να βρουν τον ρυθμό τους. Στο δεύτερο τεχνικό ταιμ άουτ η ομάδα της ΑΕΚ ήταν μπροστά με 12-16. Το αποτέλεσμα αύτο ανάγκασε το πρώτο σετ να προσφέρει πολύ καλό θέαμα και να αρχίσει να θυμίζει ντέρμπι . Η ομάδα μας αφού ανέβασε την απόδοση της ανάτρεψε τα δεδομένα και πήρε το πρώτο σετ με 25-23.

Στο δεύτερο σετ οι γυναίκες μας έκανα το 2-0 με εύκολο σχετικά τρόπο. Τα πράγματα δυσκόλεψαν λίγο στο τρίτο σετ αφού η ομάδα της ΑΕΚ στα μέσα του σετ κατάφερε να πάρει το προβάδισμα με 11-14 , αλλά όπως και στο πρώτο σετ στο κρίσιμο σημείο φάνηκε ανώτερη η ομάδα μας και πιο ψύχραιμη τέλειωσε το παιχνίδι με 3-0.

Για την ομάδα μας αγωνίστηκαν οι Κουδουνά , Μπρατούχινα ,Ιορδάνους, Κωνσταντίνου Δ., Ρουξαντόγιου, Κάζμιερτσακ, (Λίμπερο) Χαραλάμπους Μ.

ΣΕΤ : 25-23, 25-12, 25-20

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *