Συνεχίζουν το αήττητο σερι τους
Οι γυναίκες μας αντιμετώπισαν χθες την ομάδα Frederick Αχιλλέας Καιμακλίου στο Γυμ. Παλουριώτισσας στα πλαίσια της 9ης Αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Οπαπ Γυναικών. Το παιχνίδι άρχισε στις 5:30 και διαιτητές του αγώνα ήταν οιΧατζηπαύλου Παναγιώτης και Μπαγούρδης Αναστάσιος.
Οι γυναίκες μας έκαναν ένα κάλο πρώτο δεκάλεπτο τελειώνοντας το με σκορ 2-27 και το δεύτερο με 12-45.
Σε γενικές γραμμές ήταν ένα μέτριο έως καλό παιχνίδι αγωνιστικά για τις γυναίκες μας. Η ουσία είναι οτι οι γυναίκες μας πήραν την νίκη και συνεχίζουν το αήττητο σερί τους στο πρωτάθλημα.
Πεντάδα : Κάλια Παπαδοπούλου , Λουκία Λάρκου , Ανθια Παπαδούρη , Ασιμήνα Κουτσουνουρη , Σταύρη Σωκράτους.
Τελικό αποτέλεσμα : 44-62
Αγωνίστηκαν επίσης οι : Χριστιάνα Μενελάου , Μόνικα Γαβριλουσκα , Τιάνα Ράτζα , Ιωάννα Πιττάκα , Σόνια Παπαδοπόυλου , Χιονούλα Θεωδορέσκου.
Οι κοπέλες μας αγωνίστηκαν υπο τις οδηγίες του Γιώργου Παλλάλα.
Μπράβο στις κοπέλες μας και στον προπονητή τους.

