Nίκησαν οι έφηβοι μας
Την εφηβική ομάδα Pizza Papa Johns Ομόνοια αντιμετώπισε σήμερα (16 :30) στο γήπεδο Ελευθερία η εφηβική καλαθοσφαιρική μας ομάδα.
Οι έφηβοι μας πήραν την νίκη με 55-61.
Την αρχική πεντάδα μας αποτελούσαν οι : Σίμος Αντωνίου , Ρένος Γεωργίου , Μερκούρης Παναγη , Γιώργος Στυλιανού και Μαξίμ.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι Σίμος Αντωνίου και Γιώργος Στυλιανού αγωνίστηκαν και με την Ανδρική ομάδα.
Με τον Σίμο να καταγράφει 1 ασσιστ , 1 ριμπάουντ και 5 πόντους στα στατιστικά του και τον Γιώργο να καταγράφει 3 πόντους και 1 ριμπάουντ.
