Έγινε το 2-2!
Ευκολα νίκησε η γυναικία καλαθοσφαιρική ομάδα μας την Αεκ στο τέταρτο παιχνίδι των τελικών με 72-59!! και έτσι το πρωτάθλημα θα κριθεί στον επόμενο αγώνα στο ΚΙΤΙΟ αφού ο νικητής κατακτά και το πρωτάθλημα.
Προκλητική η διαιτησία αφού η Αεκ εξελίσεται σε Εθα του γυναικίου πρωταθλήματος.
Τα δεκάλεπτα ήταν: 18-14, 36-24, 58-45, 72-59.
