Έγινε το 2-2!

Ευκολα νίκησε η γυναικία καλαθοσφαιρική ομάδα μας  την Αεκ στο τέταρτο παιχνίδι των τελικών  με 72-59!! και έτσι το πρωτάθλημα θα κριθεί στον επόμενο αγώνα στο ΚΙΤΙΟ αφού ο νικητής κατακτά και το πρωτάθλημα.

Προκλητική η διαιτησία αφού η Αεκ εξελίσεται σε Εθα του γυναικίου πρωταθλήματος.

Τα δεκάλεπτα ήταν: 18-14, 36-24, 58-45, 72-59.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *