Απέσυρε την έφεση η “παραπονιάρα”
Απέσυρε την έφεση η ομάδα της κυβέρνησης και έτσι ο διακοπέντας αγώνας θα συνεχιστεί κανονικά από το σημείο που διακόπηκε.
Το Δεύτερο ημίχρονο του παιχνιδιού θα διεξαχθεί την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου στις 16:00 η ώρα χωρίς οπαδούς.
Η σχετική ενημέρωση της ΚΟΠ:
«Συνεδρίασε σήμερα για πρώτη φορά το Εφετείο της ΚΟΠ για να εξετάσει την έφεση της Ομόνοιας αναφορικά με απόφαση της Δικαστικής Επιτροπής για τον διακοπέντα αγώνα με την ΑΕΛ. Η έφεση της Ομόνοιας αποσύρθηκε».

