“Αδικαιολόγητα μείναμε πίσω” Π.Χριστοδουλου

«Το ξέραμε όλη την εβδομάδα ότι θα ήταν ντέρμπι. Έβλεπα ότι θα κέρδιζε η πιο τυχερή και η πιο πειθαρχημένη ομάδα. Στο πρώτο ημίχρονο ελέγξαμε το παιχνίδι και ήμασταν πιο κοντά στο γκολ. Μετά το τέρμα που πετύχαμε αδικαιολόγητα μείναμε πίσω. Προσπαθήσαμε με αντεπιθέσεις να τελειώσουμε το παιχνίδι αλλά δεν τα καταφέραμε. Είχαμε να αντιμετωπίσουμε την καλύτερη και πιο σταθερή ομάδα στο πρωτάθλημα. Θα ήταν πιο δίκαιο αποτέλεσμα η ισοπαλία. Συγχαρητήρια στους παίχτες μου, μπράβο στον κόσμο μας που μας ακολούθησε. Καλή επιτυχία στο ΑΠΟΕΛ στην Ευρώπη»

Αυτα δηλωσε μετα το τελος του παιχνιδιου ο προπονητης της ομαδας μας Παμπος Χριστοδουλου

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *