Oι παραδόσεις είναι για να σπάνε

Συνεχίζει το εντυπωσιακό ξεκίνημα της η ομάδα μας και ο Ματιας Ντεγκρα κρατεί το 0 παθητικό.

Όσοι αμφέβαλαν  για την ομάδα μας ειναι πλεον….ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙΣΤΟΥΝ!! Φτιαγμένη για μεγάλα πράγματα η φετινή ΑΕΛ μας

Δίκαιο το αποτέλεσμα για την ομάδα μας , η ομάδα μας έπαιξε καλό ποδόσφαιρο. Συνεχίζουμε προσγειωμένα και σοβαρά και ταυτόχρονος απολαμβάνοντας της κορυφη

Το γκολ για την ομαδα μας πετυχε ο Μοντειρο στο 56′

Χαμογελαστός αυτή την φορά  Ανδρέας Σοφοκλέους  στο ΓΣΠ μίλησε στο τηλεοπτικό σταθμό που μετάδωσε το παιχνίδι μας .

Τα συγχαρητήρια ανήκουν στους ποδοσφαιριστές μας . Το σημερινό τριποντο εχει την ιδιαιτερότητα  του είναι γεγονός ότι ερχόμαστε εδώ εδω και 10 χρόνια και χανουμε , καλώ όλο τον κόσμο να προσγειωθεί δεν είναι τίποτε παρά ένας αγώνας. Από την στιγμή που το Αποελ έχασε το πέναλτι περίμενα να εξελιχτεί ο αγώνας όπως εξελληχθηκε . θα θελα να επισημάνω ότι σήμερα πανηγύρισε και το ποδόσφαιρο και ο αθλητισμός . Δεν έχει οπαδό  που θέλει να προκαλέσει ζημία στην ομάδα του και οι οπαδοί μας το έδειξαν αυτό μετά το παιχνίδι με την Ομονοια

Πατέ για τίτλο? Ρώτησε ο ρεπόρτερ τον Ανδρεα Σοφοκλέους . Ο πρόεδρος απάντησε
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΤΥΠΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΙΠΟΝΤΟ

Μπορείτε να βρείτε το παιχνίδι λεπτό προς λεπτό πατώντας εδω

ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Ο ΝΤΕΓΚΡΑ !

Δεν ειναι μονο δουλεια μου ειναι δουλεια της ομαδας δηλωσε ο Ματιας Ντεγκρα. Περιμενα μεχρι τελευταια στιγμη και μετα το πηρα το πεναλτυ αναφερε για την φαση του πεναλτυ . Ειναι παρα πολυ νωρις , ειμαστε πολυ χαρουμενη και πρεπει να δουλεψουμε περισσοτερο για να ειμαστε σε αυτο τον δρομο ειπε ο Ματιας

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *