Oι παραδόσεις είναι για να σπάνε
Συνεχίζει το εντυπωσιακό ξεκίνημα της η ομάδα μας και ο Ματιας Ντεγκρα κρατεί το 0 παθητικό.
Όσοι αμφέβαλαν για την ομάδα μας ειναι πλεον….ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΕΙΣΤΟΥΝ!! Φτιαγμένη για μεγάλα πράγματα η φετινή ΑΕΛ μας
Δίκαιο το αποτέλεσμα για την ομάδα μας , η ομάδα μας έπαιξε καλό ποδόσφαιρο. Συνεχίζουμε προσγειωμένα και σοβαρά και ταυτόχρονος απολαμβάνοντας της κορυφη
Το γκολ για την ομαδα μας πετυχε ο Μοντειρο στο 56′
Χαμογελαστός αυτή την φορά Ανδρέας Σοφοκλέους στο ΓΣΠ μίλησε στο τηλεοπτικό σταθμό που μετάδωσε το παιχνίδι μας .
Τα συγχαρητήρια ανήκουν στους ποδοσφαιριστές μας . Το σημερινό τριποντο εχει την ιδιαιτερότητα του είναι γεγονός ότι ερχόμαστε εδώ εδω και 10 χρόνια και χανουμε , καλώ όλο τον κόσμο να προσγειωθεί δεν είναι τίποτε παρά ένας αγώνας. Από την στιγμή που το Αποελ έχασε το πέναλτι περίμενα να εξελιχτεί ο αγώνας όπως εξελληχθηκε . θα θελα να επισημάνω ότι σήμερα πανηγύρισε και το ποδόσφαιρο και ο αθλητισμός . Δεν έχει οπαδό που θέλει να προκαλέσει ζημία στην ομάδα του και οι οπαδοί μας το έδειξαν αυτό μετά το παιχνίδι με την Ομονοια
Πατέ για τίτλο? Ρώτησε ο ρεπόρτερ τον Ανδρεα Σοφοκλέους . Ο πρόεδρος απάντησε
ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΤΥΠΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΙΠΟΝΤΟ
Μπορείτε να βρείτε το παιχνίδι λεπτό προς λεπτό πατώντας εδω
ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Ο ΝΤΕΓΚΡΑ !
Δεν ειναι μονο δουλεια μου ειναι δουλεια της ομαδας δηλωσε ο Ματιας Ντεγκρα. Περιμενα μεχρι τελευταια στιγμη και μετα το πηρα το πεναλτυ αναφερε για την φαση του πεναλτυ . Ειναι παρα πολυ νωρις , ειμαστε πολυ χαρουμενη και πρεπει να δουλεψουμε περισσοτερο για να ειμαστε σε αυτο τον δρομο ειπε ο Ματιας
