Ηττήθηκε η Βασίλισσα μας

Δεν μπήκε με το δεξί η Βασίλισσα μας στην φετινή χρονιά αφού έχασε τον τίτλο του Σούπερ Καπ απο την Έθα με 93-69.

Η ομάδα της Έθα ήταν συνεχώς μπροστά στο σκορ ενώ η ομάδα μας προσπάθησε να αντιδράσει στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου όπου και μείωσε με 2 τρίποντα του Αλέξη Λιάτσου στους 7 πόντους.  Η συνέχεια όμως δεν ήταν η αναμενόμενη με την Βασίλισσα μας να χάνει το παιχνίδι και τον τίτλο.

Δεκάλεπτα: 30-16, 49-37, 76-55, 93-69

Λιατσος 11(2), Μακκόι, Στυλιανού, Στέφενσον 20, Κουνούνης 9(2), Παλάλας 4, Αντωνίου, Μ. Γεωργίου, Ρ. Γεωργίου, Ραντούνοβιτς 15, Λοιζίδης

Ευελπιστούμε πως η ομάδα μας θα ανεβάσει στροφές και θα παρουσιαστεί πιο έτοιμη στο πρωτάθλημα.

Συγχαρητήρια στον Μ. Ασωνίτη όμως και στα παιδιά για την προσπάθεια.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *