Πάρτυ από νωρίς στην Αθηνα , Αύριο οι Έγγραφες
Η σπήλια των Λεοντων , της Αθηνας , θα ανοίξει αύριο τις πόρτες της η ώρα 15:00 . Το πάρτη για τα ξενιτεμένα μας αδέλφια θα ξεκινήσει από νωρίς. Τα ξενιτεμένα μας αδέλφια καλούν όλους εμάς που βρισκόμαστε στην όμορφη ΛΕΜΕΣΟ , μέσα από την σελίδα τους στο facebook , να φωνάξουμε και για αυτούς που βρίσκονται στα ξένα.
Συγκεκριμένα το μήνυμα που αναρτήθηκε είναι
Η σπήλια μας αύριο θα ανοίξει τις πόρτες της η ώρα 15:00. Κοπιάστε αδέλφια για να ξεκινήσει το πάρτι απο νωρίς.. Αδέλφια που βρίσκεστε στην όμορφη μας ΛΕΜΕΣΟ, φωνάξτε και για μας που βρισκόμαστε στα ξένα… ΑΤΕ ΑΕΛ ΜΑΣ!
– ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ, ΟΛΟΙ ΜΕΛΗ –
Επίσης αύριο συμφώνα και με την σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ Αθηνας θα ξεκινήσουν οι εγγραφές μελών για την νέα χρονιά.
Η εγγραφή μέλους κοστίζει 20 ευρώ.
Με την εγγραφή θα πάρετε :
Tην φετινή φανέλα Αναμνηστικό μπρελόκ του συνδέσμου μας και την Kάρτα μελους.
