Ήττα και στην 2η αγωνιστική
Με τον Παρνασσό αγωνίστηκε η ομάδα Φούτσαλ σήμερα το βράδυ στις 9 όπου δυστυχώς ηττήθηκε και στην Δεύτερη αγωνιστική του Πρωταθλήματος με 3-5. H ομάδα μας προσπάθησε και πάλεψε τον αγώνα αλλά η ομάδα του Παρνασσού ως πιο έμπειρη και αποφασισμένη πήρε την νίκη μέσα στο Ν.Σολομωνίδης.
Σημειώνουμε ότι η ομάδα μας στα πλαίσια της 1ης αγωνιστικής ηττήθηκε από την ομόνοια με 7-0 σε ένα παιχνίδι με πολλές απουσίες εκ μέρους της ομάδας μας.
Επόμενο παιχνίδι για την ομάδα μας την Παρασκευή 7/10 στο Μελκονιάν με την ομάδα CITY FUTSAL στις 20:00.

