Ολοκληρώνεται απόψε το ντέρμπι όπως επέλεξαν;’Η θα έχει συνεχεία;
Στις 5 το απόγευμα , θα παιχτεί το δεύτερο ημίχρονο ομονοια-ΑΕΛ , όπως επέλεξαν να παιχτεί αυτοί της ομονοιας , σε σκοτεινά κλειστά δωμάτια.
H Δικαστική Επιτροπή έχει επιτρέψει την παρουσία των νομικών συμβούλων και της ομάδας μας και τις ομονοιας στην απογευματινή συνεδρία.
Η έκθεση του διαιτητή , ανέφερε πως αφού τον είχε ενημερώσει στο ημίχρονο ο διαιτητής ότι δεν μπορούσε να παρέχει ασφάλεια προχώρησε στη διακοπή του ντέρμπι.

