Δηλώσεις προέδρου Α. Σοφοκλέους
Συνοπτικά και ότι προλάβαμε να καταγράψουμε απο τις δηλώσεις του προέδρου Σοφοκλέους.
“Αυτά είναι γελοία πράματα. Αυτοί που πρέπει να πληρώσουν τα σπασμένα είναι η αστυνομία. Θα ζητήσουμε τις κασέττες να δούμε ποιοι είναι αυτοί που προκαλούν ζημιά στην ομάδα μου. . Βλέπω δάκτυλα της αστυνομίας γι’ αυτά που έγιναν σήμερα. Η αστυνομία έχει την ευθύνη να μην μπαίνουν όλα αυτά τα αντικείμενα στο γήπεδο, γιατί δεν τους εμπόδισε; Ξέρετε πόσοι αστυνομικοί ήταν στην κερκίδα της ΑΕΛ; Eίχε πέντε αστυνομικούς που ακουμπούσαν πάνω στα κράνη τους και στις ασπίδες τους .Γιατί έγιναν όλα αυτά. Ξέρετε ότι όταν παίζει η ΑΕΛ στο κλειστό της μπάσκετ έρχονται ολόκληρες διμοιρίες της ΜΜΑΔ και παίζοντας χωρίς αντίπαλο; Ο Καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα, η ΑΕΛ σήμερα ξεκινά πόλεμο για κάθαρση γι’ αυτούς που κάνουν ζημιά στην ομάδα. Να μην μπαίνουν στο γήπεδο άτομα που εμείς θα κρίνουμε. Αφήσαμε βαθμούς στο γήπεδο σήμερα, Δείξαμε πως παίξαμε καλό ποδόσφαιρο απέναντι στην Ομόνοια.”

