Κολυμπούν για να πάνε στο σχολείο τους!

Οι μαθητές σε ένα χωριό στις Φιλιππίνες πρέπει κάθε πρωί να βουτούν στη θάλασσα και κολυμπούν μέχρι την απέναντι ακτή, όπου βρίσκεται το σχολείο.

Το μεσημέρι κολυμπούν και πάλι για να επιστρέψουν στα σπίτια τους.

Βίντεο από το δελτίο του Alpha..

http://www.youtube.com/watch?v=PJgB3twXZ0Y&feature=player_embedded

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *