Oχι δε σου μιλάω!

Είναι μεξικανοί. Ζουν σε ένα χωριό στο Μεξικό και είναι οι δύο τελευταίοι κάτοικοι που μιλάνε Ayapaneco. Κι όμως αρνούνται να μιλήσουν μεταξύ τους! Κανείς άλλος από το χωριό δε θυμάται πια τη συγκεκριμένη διάλεκτο και είναι μια από τις χιλιάδες που αναμένεται να εξαφανιστούν στην επόμενη δεκαετία.

Οι δύο γέροντες όμως, επιμένουν να μιλάνε μεταξύ τους, χωρίς στην ουσία κανείς να ξέρει το λόγο. Ενας ερευνητής από το Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα κάνει επιτόπια έρευνα, προσπαθώντας να καταγράψει την υπό εξαφάνιση διάλεκτο, οπότε ανακάλυψε και τους δύο τελευταίους που τη μιλούν.

Ο ερευνητής δήλωσε πως όντως οι δύο γέροντες έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα και μάλιστα διαφωνούν εξ αποστάσεως για τη σημασία κάποιων από τις λέξεις που χρησιμοποιούν. Παρόλα αυτά παραμένουν ο καθένας στη δική του πλευρά υποστηρίζοντας πως η γλώσσα θα χαθεί μαζί τους.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *