Δύο ώρες ήταν αρκετές…
-Έκλεισαν οι δρόμοι προς το Yellow Pride απο τις 3:00 ..
-Γίνεται χαμός στην περιοχή του Νίκος Σολωμονίδης όπου άρχισε η προπώληση των εισιτηρίων για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος 2011-2012. Γύρω στα 500-600 άτομα στριμώχνονται για ένα εισητήριο.
-Ανεβαίνει και ο αριθμός των εισιτηρίων διαρκείας όπου υπάρχει ένας αριθμός γύρω στα 200 άτομα που προσπαθούν να κάνουν το δικό τους διαρκείας!
-Μέσα σε 20 λεπτά εξαντλήθηκαν όλα τα μαθητικά εισιτήρια
-Μέσα σε 2 ώρες ούτε εισιτήριο για δείγμα.
Ήταν μια τρανταχτή απόδειξη για το ότι ο κόσμος της ΑΕΛ δεν ξενερώνει, δεν καταλαβαίνει από τρόπαια, είναι έτοιμος κάθε χρονιά να σταθεί πλάι στην αγαπημένη του ομάδα με κόπο, πάθος και δύναμη.
ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΕΛΙΣΤΑ ΚΑΝΕΙΣ!


poli oreo afto pou egrapses file ScientistΑΕΛ!
Ήταν μια τρανταχτή απόδειξη για το ότι ο κόσμος της ΑΕΛ δεν ξενερώνει, δεν καταλαβαίνει από τρόπαια, είναι έτοιμος κάθε χρονιά να σταθεί πλάι στην αγαπημένη του ομάδα με κόπο, πάθος και δύναμη.
ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΕΛΙΣΤΑ ΚΑΝΕΙΣ!