Νίκη για τις κορασίδες μας και πλεονέκτημα έδρας στα “Play Offs”
Έκλεισαν την Ά φάση της επίλεκτης κατηγορίας, με ακόμα μίαν νίκη οι κορασίδες μας με 58-43 την ομάδα της ΑΕΚ Λάρνακος και έφτασαν στις έξι συνεχόμενες. Η ομάδα της προπονήτριας μας Γαλάτιας Αγιομαμμίτη, μπαίνει στην τελική ευθεία και ξεκινά τα play offs με πλεονέκτημα έδρας .
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΚΟΠΕΛΛΕΣ ΜΑΣ
