Για εμάς είστε ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!
Η ομάδα μας στον πέμπτο και τελευταίο αγώνα των τελικών δέχτηκε την ”ήττα” από την έθα με σκορ 82-73.
Οι παίχτες μας τα έδωσαν όλα όπως άλλωστε έκαναν καθ’όλη την διάρκεια των πλει-οφς και πλεον είναι δευτεραθλητές στα χαρτιά γιατί στις καρδιές μας όλων είναι πρωταθλητές, θυμίζοντας μας ΟΛΟΥΣ μας ποιά είναι η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ και παράλληλα να μας δείξει ότι ο κόσμος είναι το οξυγόνο της ΑΕΛ!
Πλέον τα πράγματα είναι ξεκάθαρα οι ΛΕΒΕΝΤΕΣ μας έδειξαν ότι αυτή η ομάδα δεν πεθαίνει όσο κι αν της γυρίσαμε την πλάτη και του χρόνου αν ο κόσμος σταθεί δίπλα στην ομάδα θα πάμε για μεγάλα πράγματα.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΛΕΒΕΝΤΕΣ !
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΠΑΛΑΛΑ ΚΑΙ ΚΟΥΝΟΥΝΗ !
ΜΑΡΙΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!
