Νομίζω ήρθε η ώρα … (για το κύπελλο!)

Ποτέ δεν έφυγε αυτή η ιδέα από την καρδιά του.  Πέρασαν τόσα χρόνια αλλά παρατηρεί και σχολιάζει τις εξελίξεις.  Ο λόγος για τον Νεμάνια Τσόροβιτς, τον Σαμουράι.

Ο Τσόρο έγραψε το facebook: ”Πάμε ΑΕΛάρα.. Αύριο είναι μεγάλη μέρα .. και νομίζω ήρθε η ώρα…”

Μακάρι μεγάλε Σαμουράι να πάνε όλα όπως ονειρεύεται ο κάθε ΑΕΛίστας.corovic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *