Photo: Λέτε να παίζει τίποτε;;; [Μασιάς-Δημητρίου-Πογιατζής μαζί σε ταβέρνα]

Γνωστά πρόσωπα βλέπουμε στην πιο κάτω φωτογραφία και το μυαλό μας κάνει διάφορα σενάρια για το τι πραγματικά συμβαίνει.

Στη φωτογραφία βλέπουμε τον διαιτητή-χειρούργο Δημήτρη Μασία παρέα σε ταβέρνα μαζί με τους Χρίστος Πογιατζή του Εθνικού Άχνας και τον Βασίλη Δημητρίου, διαιτητή!!! Οι 3 τους “προφανώς” απολαμβάνουν  το φαγητό τους, ξέγνοιαστοι, ενώ φαντάζει δύσκολο να αντιληφθούμε το θέμα της συζήτησης…

Πάντως είναι γνωστές οι ιδιαίτερες σχέσεις που έχουν ο Δημήτρης Μασιάς με τον Αναπληρωτή Πρόεδρο της ΚΟΠ, Γιώργο Κούμα που καταστούν τον πρόσφατα διεθνή διαιτητή τον “προστατευόμενο” και τον “παραχαϊδεμένο” της Ομοσπονδίας.

Η φωτογραφία δε ξεκαθαρίζει πότε έγινε η εν λόγο συνάντηση, αλλά ακόμα και αν δεν είναι ιδιαίτερα πρόσφατη, οφείλουν όλοι οι εμπλεκόμενοι να δώσουν εξηγήσεις για τον λόγο του τραπεζώματος. Ιδιαίτερα μετά από τη σημερινή σφαγή από τον Μασία ο κόσμος έχει κάθε δικαίωμα να είναι προκατειλημμένος και να δημιουργεί διάφορα σενάρια στο μυαλό του.

10409283_535334353236389_3920251973409696110_n

 

One thought on “Photo: Λέτε να παίζει τίποτε;;; [Μασιάς-Δημητρίου-Πογιατζής μαζί σε ταβέρνα]

  • 15/12/2014 at
    Permalink

    ΕΒΙΒΑ ΑΕΛΑΡΑ ΡΕ!!22-10-2014 ΤΕΤΑΡΤΗΝ ΣΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΑΛΕΘΡΙΚΟ ΛΑΡΝΑΚΑΣ!!ΘΕΛΟΥΝ ΤΖΙΑΛΛΑ ΟΙ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΙ ΤΗΣ ΚΟΠΡΙΑΣ

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *