Δηλώσεις Μ. Χαραλάμπους σε ραδιοφωνικό σταθμό
Δηλώσεις σε ραδιοφωνικό σταθμό εκ Λευκωσίας έκανε ο Μιχάλης Χαραλάμπους, ο αντιπρόεδρος της ομάδας μας.
Αναλυτικά:
“Εμείς θέλουμε 75% με 25%, αυτό ακριβώς που δικαιούμαστε. Στο παρόν στάδιο δεν υπάρχει συμφωνία και ήταν λάθος των φίλων του αποέλ που αποχώρησαν από τη συνάντηση καθώς θα μπορούσαμε να βρούμε μια λύση. Επιμένουμε και στη θέση να πάρουμε μέρος και της δυτικής εξέδρας. Η αστυνομία δεν το δέχτηκε αυτό. Για εμάς στόχος είναι η νίκη, δε θα μπούμε με στόχο την ισοπαλία. Παίζουμε στην έδρα μας, μπροστά τον κόσμο μας και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε. Η προετοιμασία αρχίζει από σήμερα στο απόγευμα και οι ποδοσφαιριστές έχουν καλή ψυχολογία, θα δουλέψουν για να πάρουμε το τρίποντο. Πριν από κάθε ντέρμπι γίνεται ειδική προετοιμασία. Είναι ο τελικός πρωταθλήματος και ο κόσμος στήριξε την ομάδα σε όλη τη χρονιά, δεν έχει αφήσει τους ποδοσφαιριστές ούτε λεπτό. Όσο αφορά τον Μοντέιρο που βγήκε κορυφαίος της χρονιάς, δεν υπάρχει προπονητής που να μη θέλει τέτοιο παίκτη στην ομάδα του, έκανε μια καλή σεζόν και ελπίζουμε να συνεχίσει έτσι και του χρόνου”
