Συζητήθηκε στη Βουλή το γηπεδικό

Συζήτηση έγινε σήμερα στην Βουλή σχετικά με τα πλάνα για ανέγερση νέου γηπέδου στη Λεμεσό.

Όλοι οι αρμόδιοι φορείς συμφώνησαν ότι είναι αναγκαίο και πρώτιστης σημασία η δημιουργία του γηπέδου στη Λεμεσό.

Δυστυχώς για το σωματείο μας φαίνεται πως υπάρχει βούληση για κοινό γήπεδο με τα δεδομένα να είναι μη αναστρέψιμα.

Πλέον το μοναδικό που απομένει είναι να βρεθεί ο τρόπος χρηματοδότησης του έργου με το πιο πιθανό σενάριο να είναι η χρηματοδότηση από τον ΚΟΑ με την σύμφωνη γνώμη του Υπουργείο Οικονομικών. Πάντως αξίζει να σημειωθεί πως το Υπουργείο αν και προσκλήθηκε στη σημερινή συνεδρία δεν παρευρεθεί, γράφοντας ουσιαστικά τη Βουλή.

Πάντως άγνωστο παραμένει ποια θα είναι τα τελικά σχέδια του γηπέδου και το καθεστώς διαχείρισης και ιδιοκτησίας.

(Φώτο από Εφημερίδα Λεμεσός)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *