Σίγουρα δε θα λέγαν όχι… (Φώτο)
Μια .. να την πούμε αστεία; Nα την πούμε τραγική; Τελοσπάντων, μια φωτογραφία μας απέστειλε ένας αγαπητός μας αναγνώστης και τη δημοσιεύουμε στη στήλη μας LIONS FUN.
Σίγουρα δε θα λέγανε όχι αφού μάθανε από χρόνια στα σικέ, στο ψέμα, στη προπαγάνδα και και και…
*ξεκινήστε από το μεγάλο συννεφάκι στα δεξιά
**Πολλές και θερμές ευχαριστίες στη φίλη μας Έλενα Κ.


Egw eftia3a tin photo gia na ekfrasw akribws tous logous p grapsate kai eseis!