Τους διέλυσαν με 3-0 σετ και προχωρούν ακάθεκτες
Μεγάλη νίκη πέτυχαν οι λιονταρίνες μας οι οποίες διέσυραν τον ”συμπολίτη” με 3-0 δείχνοντας του πιο είναι το αφεντικό.
Στη 5η αγωνιστική του πρωταθλήματος η ομάδα μας πήρε το ντέρμπι και βλέπει μπροστά ανεβαίνοντας σιγά σιγά σκαλοπάτια στη βαθμολογία. Ο επόμενος αντίπαλος είναι η Ολυμπιάδα εκτός έδρας στις 4/12.
Πάντως η ομάδα μας στο σημερινό αγώνα ήταν πολύ καλύτερη και ανεβασμένη σε σχέση με προηγούμενα παιχνίδια και δίκαια πήρε τη νίκη αφού δεν άφησε τον αντίπαλο να ελπίζει για πολύ πως θα έφευγε από το γήπεδο μας με κάτι το θετικό.
Κουδουνά, Χριστοφόρου, Δ.Κωνσταντίνου, Ιορδάνου, Ρουξαντόγιου, Κάζμιερτσακ, (λίμπερο) Στ.Κωνσταντίνου
ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ
