Λίγο οφσάϊντ, λίγο φάουλ, λίγο κόκκινη.

Προς τηλεοπτικό σταθμό ΑNT1:

Κύριε Μάριε Αβρααμίδη και κύριε Γιαννάκη Κυπριανίδη, μετά από τις επαναλήψεις των φάσεων και των πολλών replay έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είσαστε σε ελεγχόμενη οριακή θέση οφσαιντ, έχετε κάνει λίγο φάουλ και θα έπρεπε να δεχθείτε λίγη κίτρινη κάρτα αλλά ίσως το χρώμα της κάρτας να μπορούσε να ήταν και λίγο κόκκινο.

Από την επίσημη ΑΕΛ και αναρτήθηκε στο επίσημο site

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *