Δεν είναι το τέλος του κόσμου!

Ηρεμήστε αδέλφια τίποτα δεν χάθηκε…
  • Περίεργα τα συναισθήματα μετά το χθεσινό αποτέλεσμα.
  • Σίγουρα κανένας δεν είναι ικανοποιημένος αλλά κάποιες ακραίες συμπεριφορές και απόψεις που άκουσα και είδα πιστεύω είναι αδικαιολόγητες. 
  • Η επιτυχημένη πορεία του Πάμπου Χριστοδούλου δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αποτελεί μέτρο σύγκρισης αφού η κάθε κατάσταση έχει διαφορετικά δεδομένα.
  • Η ομάδα μας αγωνίζεται σε Ευρώπη και Πρωτάθλημα κάτι που έχει αντίκτυπο και στην αγωνιστική παρουσία της . Άλλωστε υπάρχουν και τα παραδείγματα από πέρσι της Αεκ και του αποελ.
  • Ίσως πιο σημαντικό να είναι και οι πολλοί τραυατισμοί και το γεγονός ότι οι τραυματίες ποδοσφαιριστές αγωνίζονταν στην ίδια θέση.
  • Τέλος είναι φυσιολογικό να χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα ο προπονητής μας για να περάσει την δική του φιλοσοφία στην ομάδα.
  • Υπομονή λοιπόν γιατί η ομάδα μας χρειάζεται ενότητα για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να είμαστε ψηλά!

Θα συνεχίσω με την ανάλυση του χθεσινού παιχνιδιού…

  • Ματίας Ντεγκρά: O γνωστός καλός Ντεγκρά με αποκορύφωμα την εντυπωσιακή απόκρουση στο λάθος του Ελευθερίου. Βαθμός 9/10
  • Καρλίτος: Είμαι μεγάλος φαν του Καρλίτος αφού έχει φοβερά χαρακτηριστικά και είναι σημαντικό εργαλείο για την ομάδα μας. Χθες δεν ήταν κακός δεν ήταν όμως ούτε καλός δεδομένου των προσδοκιών μου για το συγκεκριμένο ποδοσφαιστή. Βαθμός 7/10
  • Ελευθερίου: Θα τον κρίνω με διαφορετικά στάνταρτ για το λόγο ότι αγωνίζεται εκεί σαν λύση ανάγκης. Αν εξαιρέσουμε το σοβαρό λάθος στο πρώτο ημίχρονο δεν ήταν κακός αφού έτρεχε να καλύψει τον χώρο του παρόλο που δυσκολευόταν κυρίως στα αμυντικά του καθήκοντα. Επιθετικά σε αρκετές φάσεις βοηθούσε. Βαθμός 6/10
  • Τζούνιορ-Ουόν: Μακράν το καλύτερο αμυντικό δίδυμο στο πρωτάθλημα. Χθες ήταν αρκετά καλοί σε όλους τους τομείς ειδικά ο Ντόσσα Τζούνιορ ο οποίος είναι μόνιμη απειλή στα στημένα. Βαθμός 9/10
  • Νικολάου: Ο αρχηγός ήταν θετικός αφού έκανε την δουλεία του δηλαδή έκοβε και μοίραζε την μπάλα μπροστά. Βαθμός 8/10
  • Τζιλμπέρτο: Του ταιριάζει γάντι η θέση στο κέντρο αφού ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής μπορεί να μοιράσει παιχνίδι να κρατήσει την μπάλα ενώ και αμυντικά είναι πολύ καλός. Χθες ήταν αρκετά καλός  ειδικά στο να δίνει την μπάλα στα άκρα. Βαθμός 8/10
  • Ρούι Μιγκέλ: Ήταν χαμένος κατα την μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού χωρίς συμμετοχή στην οργάνωση κάτι αντίθετο με τα όσα έδειξε στα προηγούμενα παιχνίδια. Βαθμός 5/10
  • Μοντέιρο: Δεν είμαι ευχαριστημένος από τον Πορτογάλο αφού και αυτός αν και προσπαθούσε δεν είχε καθαρό μυαλό σε αρκετές φάσεις ενώ δεν τροφοδοτούσε όσο έπρεπε τους επιθετικούς. Bαθμός 6/10
  • Πάολο Σέρτζιο: Καλύτερος πιστεύω απο τον Μοντέιρο αφού δημιούργησε αρκετά ρήγματα στην αντίπαλη άμυνα παρόλαυτα η τελική  ενέργεια του δεν ήταν καλή αφού αντί για πάσα σε αρκετές περιπτώσεις προτιμούσε το σουτ. Βαθμός 7/10
  •  Ορλάντο Σα: Για ακόμη ένα παιχνίδι δεν ήταν καλός αφού φάνηκε να είναι πολύ βαρετός και να μην έχει καλά πατήματα στο γήπεδο. Στα ελαφρυντικά ίσως το γεγονός ότι δεν τροφοδοτήθηκε όσο θα έπρεπε. Δεν έδειξε να αξίζει προς το παρών φανέλλα βασικού. Βαθμός 5/10
  • Μπεμπέ: Μπήκε στο 60′ στην θέση του Τζιλμπέρτο. Αν και ήταν αρκετά κινητικός έκανε κάποια  λάθη τα οποία ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής δεν μας συνήθισε. 6/10
  • Βοού: Μπήκε στο 73′ στη θέση του Νικολάου και στα 20′ που αγωνίστηκε έδειξε ορεξάτος και είχε κάποιες καλές ενέργεις δείχνοντας ότι είναι ίσως ότι καλύτερο διαθέτει επιθετικά η ομάδα μας. Βαθμός 8/10
  • Κωσταντίνου: Στην θέση του Σα και αυτός στο 73′ ήταν επίσης κινητικός με ένα καλό σουτ και φυσικά το δοκάρι στις καθυστερήσεις. Με την σειρά του έδειξε ότι μπορεί να βοηθήσει επιθετικά. Βαθμός 7/10
  • Προπονητής Ζόρζε Κόστα: Προσπαθεί να περάσει την φιλοσοφία του στην ομάδα, αρχικά ξεκίνησε με ένα 4-5-1 το οποίο όμως ήταν αρκετά επιθετικό αφου πολλοί ποδοσφαιριστές ανέβεναν ψηλά όταν η ομάδα επιτιθόταν. Αργότερα το άλλαξε σε κλασσικό 4-4-2 όταν η ομάδα βρισκόταν πίσω στο σκορ. Είναι πολύ γρήγορα να κρίνουμε τις επιλογές του προπονητή αφού ακόμη δουλεύει στο θέμα τακτικής ενώ δεν ξέρει καλά καλά ούτε τους ποδοσφαιριστές. Βαθμός -/10

 

Ευπρόσδεκτα τα όποια σχόλια Λέοντες.

Τα λέμε σύντομα.

Το Κίτρινο Φτυάρι

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *