Δηλώσεις Π. Αβραάμ

Δηλώσεις έκανε ο εκπρόσωπος τύπου της ομάδας μας Πλουτής Αβραάμ σε ραδιοφωνικό σταθμό μετά τον αγώνα Κυπέλλου με την ΑΕΚ και την νίκη της ομάδας μας με 0-1.

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

“Ο κόσμος της ΑΕΛ αξίζει ένα τεράστιο ευχαριστώ για την στήριξη και την συμπεριφορά του.  Τίποτα δεν έχει τελειώσει και θέλουμε να δείξουν όλο και περισσότερη θέληση.  Θα κάνουμε ένα πάρα πολύ καλό Πάσχα.  Από εκεί και πέρα βλέπουμε.  Μπαίνουμε στην τελική ευθεία τώρα είναι τα δύσκολα και η ομάδα πρέπει να δείξει χαραχτήρα.  Αυτή η σοβαρότητα πηγάζει απο τα αποδυτήρια και αν πάτε τώρα στα αποδυτήρια θα δείτε πόσο προσγειωμένοι είναι οι ποδοσφαιριστές”.  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *