Στον τελικό οι υ16 μας
Η ομάδα των υ16 μας συμμετέχει σε Παγκύπριο τουρνουά που γίνεται κάθε χρόνο στην Αγιά Νάππα. Τα λιονταράκια μας κέρδισαν χθες στον ημιτελικό την ομάδα της ομόνοιας με 2-1 και πήρε την πρόκριση για τον τελικό.
Ο Τελικός θα διεξαχθεί σήμερα και τα λιονταράκια μας θα αντιμετωπίσουν την ακαδημία της Νεάς Σαλαμίνας.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ!
