“Όλα στην ώρα τους”
Προσγειωμένος ο προέδρος μας σε δηλώσεις του πριν απο λίγο στα τηλεοπτικό φακό της Cytavision ανέφερε χαρακτηριστικά “Ολα στην ώρα τους , κανείς δεν βιάζεται έχουμε τώρα τον αγώνα κυπέλλου και μετα το πάσχα”
Για τον αποψινό τελικό ανέφερε “Ελπίζω τα κορίτσια μας να καταφέρουν να κερδίσουν το πρωτάθλημα ”
Για την παρουσία των ποδοσφαιριστών μας στον τελικό του μπάσκετ ανέφερε ” Η ΑΕΛ είναι ΜΙΑ το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στο ποδόσφαιρο επικρατεί σε όλα τα αθλήματα. ”
Και για την βράβευση που έγινε στον ΣΥ.Φ.ΑΕΛ ανέφερε “Είναι ο 12ος ο 5ος ο 6ος παίκτης μας”
