Κιτρίνησαν και την ταβέρνα!

Καμιά εκατοστή φίλοι της ομάδας μας κιτρίνισαν την συγκεκριμένη ταβέρνα λίγες ώρες πριν το παιχνίδι. Οι ιδιοκτήτες της ταβέρνας φάνηκαν να τα είχαν χάσει , το τι έγινε στην ταβέρνα δεν περιγράφεται!

Ένα μικρό δείγμα απο το τι έγινε!

ΕΥΓΕ ΑΕΛΙΣΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΕ..

http://www.youtube.com/watch?v=b8kicU2GLOI&feature=youtube_gdata

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *