Έφυγαν οι Ντεντε και Αιροσα

Έφυγαν οι δύο αγκολέζοι Αιροσα και Ντεντε για την πατρίδα τους. Όπως είναι γνωστό θα συμμετάσχουν με την εθνική τους ομάδα στο Παναφρικανικό πρωτάθλημα το οποίο θα αρχίσει τον ερχόμενο Ιανουάριο και θα ολοκληρωθεί μέσα στον Φεβρουάριο.

Οι προσπάθειες συνεχίζονται απο τους ανθρώπους της ομάδας μας ώστε να μπορούν να είναι στην διάθεση του Πάμπου για τα παιχνίδια με την Ένωση και την Ομόνοια.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *