Ισοπαλια οι u13,u17 Ηττα για τους u15 , Νικησαν οι u21

Ισοπαλία έφεραν οι u13 μας με την αντίστοιχη ομάδα του Αποελ.

Η ομάδα του Αποελ προηγήθηκε με 2-0 αλλά οι μικροί μας κατάφεραν να φέρουν το παιχνίδι στα ισα με δυο τέρματα του Ολυμπιου Αντωνιαδη.

Τα λιονταράκια μας έπαιξαν πολύ ωραίο ποδόσφαιρο και άξιζαν να πάρουν την νίκη , σημαντικό ρολό στον αγώνα έπαιξε η κακή διαιτησία που ευνόησε τους μικρούς του Αποελ.

Oι u15 μας ηττήθηκαν με 2-0 κάτι που δεν άρεσε στον κ.Αττεφελντ .

Όσο αφορά τους u17 μας ισόπαλοι και αυτοί με το 1-1. Καλό παιχνίδι μεταξύ των δυο ομάδων, Άξιζαν κάτι περισσότερο όμως από τον αγώνα οι μικροί μας.

Και τέλος οι u21 μας πήραν την νίκη με 1-2. Έδωσαν τα πάντα για να πάρουν την νίκη και δικαιωθήκαν

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *