Ολοκληρώνεται απόψε το ντέρμπι όπως επέλεξαν;’Η θα έχει συνεχεία;

Στις 5 το απόγευμα , θα παιχτεί το δεύτερο ημίχρονο ομονοια-ΑΕΛ , όπως επέλεξαν να παιχτεί αυτοί της ομονοιας , σε σκοτεινά κλειστά δωμάτια.

 

H Δικαστική Επιτροπή έχει επιτρέψει την παρουσία των νομικών συμβούλων και της ομάδας μας και τις ομονοιας  στην απογευματινή συνεδρία.

 

Η έκθεση του διαιτητή ,  ανέφερε πως αφού τον είχε ενημερώσει στο ημίχρονο ο διαιτητής ότι δεν μπορούσε να παρέχει ασφάλεια  προχώρησε στη διακοπή του ντέρμπι.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *