”Απομένει ένα παιχνίδι και θα προετοιμαστούμε γι’ αυτό…”
Ακούστε όσα δήλωσε ο τεχνικός της ΑΕΛ, Μάριος Νικολάου, μετά την ήττα με 2-0 από τον Εθνικό.
Ακούστε όσα δήλωσε ο τεχνικός της ΑΕΛ, Μάριος Νικολάου, μετά την ήττα με 2-0 από τον Εθνικό.