Με το δεξί στο πρωτάθλημα τα κορίτσια μας

Με 87-59 κέρδισαν την Ανόρθωση στα πλαίσια της 1ης αγωνιστικής τoυ πρωταθλήματος τα κορίτσια της γυναικείας καλαθόσφαιρας.

Όπως μαρτυράει και το σκορ η ομάδα μας ήταν καλύτερη και δίκαια έφτασε στη νίκη.

Μια νίκη στην πρεμιέρα είναι πάντα πολύ σημαντική.  Πολυ λίγος κόσμος στο Σολομωνίδης αφου για να στηρίξουμε τα κορίτσια μας χρειαζόμαστε κάρτα φιλάθλου.  Φανταστείτε τα ήδη άδεια γήπεδα μπάσκετ και βόλλευ του τόπου πόσο χειρότερα έγιναν μετά τα καπρίτσια των εξουσιαστών.

Παπαδούρη 8 (1), Παπαλλά 7 (1), Όρλοβιτς 8, Κόνιαλη 15 (2), Ντιν 41 (9), Κυριάκου, Μαυρουδή 2, Αντωνίου 6, Στυλιανίδη 3 (1),Τσάρλτον, Παπαλλά Α.

– Δεκάλεπτα: 25-18, 41-32, 64-50, 87-59

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *