Αθήνα ο Μάριος
Στην Αθήνα βρίσκεται ο αρχηγός της ομάδας μας Μάριος Νικολάου με σκοπό να ξεπεράσει το σοβαρό πρόβλημα τραυματισμού που υπέστει στον 2ο αγώνα με την Πρόγκρες Λουξεμβούργου στο Παπαδόπουλος.
Εκεί επισκέφθηκε γιατρό που γνωρίζει πως μπορεί να τον βοηθήσει να περάσει γρηγορότερα και ανώδυνα το πρόβλημα του. Συγκεκριμένα θα είναι υπο την επίβλεψη του ιατρού που είχε στον Πανιώνιο
