Νικηφόρο το πρώτο φιλικό της χρονιάς
Με νίκη ολοκλήρωσε το πρώτο φιλικό που έδωσε η ομάδα μας στα πλαίσια της προετοιμασίας της στην Βουλγαρία για τη νεα χρονιά. Η ομάδα μας κέρδισε με 1-3 την ομάδα της Botev Plovdiv με γκολ του Αντρέα Αβραάμ, Μικέλ Αρουαμπαρένα και Σασσί.
Το πρώτο ημίχρονο η ομάδα μας πριν ολοκληρωθεί καν το πρώτο δεκάλεπτο άνοιξε το σκορ με γκολ του Αντρέα Αβραάμ. Πιο γεμάτο ήταν δεύτερο ημίχρονο.
Η αντίπαλη ομάδα ισοφάρισε στο 59′ αλλά η ομάδα μας με γκολ του Αρουαμπαρένα στο 77′ και γκολ του Σασσί στο 90′ πήρε το φιλικό παιχνίδι με 1-3.
Η αρχική ενδεκάδα: Βοζίνια, Χ. Κυριάκου, Α. Κυριάκου, Λαφράνς, Αβραάμ, Νικολάου, Σαβανέ, Γερολέμου, Μέσκα, Μπενίτεζ και Ηλία.
