Ανανέωσε για 2 χρόνια ο Μάρκο (Ανακοίνωση)

Συνέχεια στις ανακοινώσεις είχαμε σήμερα (26.05.2017) από την διοίκηση αυτή τη φορά σχετικά με την ανανέωση του συμβολαίου του Μάρκο Αιρόσα για 2 χρόνια. Δείτε πιο κάτω την εν λόγω ανακοίνωση:

“Η ΑΕΛ Ποδόσφαιρο Δημόσια ΛΤΔ ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της για δυο χρόνια με τον Μάρκο Αϊρόσα.

Σύσσωμη η οικογένεια της Αθλητικής Ένωσης Λεμεσού θέλει να ευχηθεί στον Μάρκο επιτυχίες και τίτλους με την γαλαζοκίτρινη φανέλα.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΑΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *