Με τέτοιο λαό μπορεί να πάει μπροστά…
Το σύνθημα έδωσαν οι οργανωμένοι οπαδοί της ομάδας μας, αφήνοντας στην άκρη τις διάφορες διαφωνίες και τη διχόνοια του τελευταίου καιρού.
Η ΘΥΡΑ 3 σήμερα ήταν συγκλονιστική και παρέδωσε μαθήματα στα απέναντι ασπόνδυλα που παρακολουθούσαν αποσβολωμένοι το θέαμα στην ανατολική. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα οι ψευδοσυμπολίτες δεν έβγαλαν άχνα και απολάμβαναν τη ΘΥΡΑ 3.
Ας ελπίσουμε πως όλα θα πάνε καλά και με πρωτοστάτη τον ΣΥ.Φ.ΑΕΛ η ΑΕΛάρα να πορευτεί σε καλύτερες μέρες για το καλό όλων μας.
