Όσο το δυνατό καλύτερο πλασάρισμα
Ξεκίνησε ο θεσμός του κυπέλλου την περασμένη Τετάρτη .
Η ομάδα μας αγωνίζεται στον 1ο όμιλο και στόχος της είναι η πρόκριση με όσο το δυνατό καλύτερο πλασάρισμα έτσι ώστε στη χιαστή με τον 2ο όμιλο να έχει την καλύτερη δυνατή επιλογή.
Στα πρώτα 3 παιχνίδια η ομάδα μας έχει πετύχει 1 νίκη και δέχθηκε 2 ήττες.
Η αγωνιστική θα ολοκληρωθεί στις 19 του μήνα με αντίπαλο την ομάδα Tornado.
