Όσο το δυνατό καλύτερο πλασάρισμα

Ξεκίνησε ο θεσμός του κυπέλλου την περασμένη Τετάρτη .

Η ομάδα μας αγωνίζεται στον 1ο όμιλο και στόχος της είναι η πρόκριση με όσο το δυνατό καλύτερο πλασάρισμα έτσι ώστε στη χιαστή με τον 2ο όμιλο να έχει την καλύτερη δυνατή επιλογή.

Στα πρώτα 3 παιχνίδια η ομάδα μας έχει πετύχει 1 νίκη και δέχθηκε 2 ήττες.

Η αγωνιστική θα ολοκληρωθεί στις 19 του μήνα με αντίπαλο την ομάδα Tornado.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *