Δηλώσεις Αιρόσα μετά το 1-1 με Απόλλωνα [1η αγωνιστική Β’ φάσης – 11/3/2017]
Διαβάστε τις δηλώσεις του Μάρκο Αιρόσα μετά το τέλος του αγώνα με Απόλλωνα στα πλαίσια της 1ης αγωνιστικής της Β’ φάσης.
Αναλυτικά:
”Δείξαμε πως είμαστε ενωμένοι σε μια δύσκολη περίοδο για την ΑΕΛ, αλλά η ομάδα έμεινε δυνατή. Μιλήσαμε μεταξύ μας και πέξαμε για τη φανέλα και δείξαμε στο πρώτο ημίχρονο ότι είμαστε εδώ και θα το παλέψουμε ως το τέλος.
Μας πίεσαν το Β’ ημίχρονο γιατί είχαν περισσότερη αυτοπεποίηθηση από εμας, προσπαθήσαμε να κρατήσουμε το σκορ αλλά ήταν πολύ δύσκολο. Είμασταν λίγο άτυχοι και δεν έπρεπε να κάνω το φάουλ.
Ήταν καλό παιχνίδι και είμαι πολύ χαρούμενος γιατί η ομάδα έδειξε ότι είμαστε μαζί στη μάχη και ευχαριστώ τον κόσμο που μας στήριξε σήμερα.
Να περιμένετε από την ΑΕΛ να παλεύει όλα τα παιχνίδια γιατί αυτή η ομάδα αξίζει πολλά πράγματα”
