Δε ξεχνά η Μόνικα

Κοινοποιώντας ανατριχιαστικές μνήμες που έζησε στην ομάδα μας πριν δυο χρόνια η Μόνικα Γαβριλόσκα, γράφει: Οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!! Όμορφες θύμησες..

Monika Gavriloska

Άνθρωποι που πέρασαν από την ΑΕΛ και κρατούν ως φυλακτό τις εμπειρίες και τα συναισθήματα που τους προσέφερε απλόχερα ο κόσμος της ομάδας.  Το αγνό και αυθεντικό κομμάτι του κίτρινου λαού.

monika

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *