Δε ξεχνά η Μόνικα
Κοινοποιώντας ανατριχιαστικές μνήμες που έζησε στην ομάδα μας πριν δυο χρόνια η Μόνικα Γαβριλόσκα, γράφει: Οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!! Όμορφες θύμησες..
Άνθρωποι που πέρασαν από την ΑΕΛ και κρατούν ως φυλακτό τις εμπειρίες και τα συναισθήματα που τους προσέφερε απλόχερα ο κόσμος της ομάδας. Το αγνό και αυθεντικό κομμάτι του κίτρινου λαού.


