Το τρένο δεν κάνει σταθμούς … ΤΣΑΦ ΤΣΟΥΦ η Φουτσαλική ΑΕΛ!

Με ένα υπέροχο ξεκίνημα και έχοντας τον κόσμο στο πλάι της η φουτσαλική μας ομάδα κέρδισε την ομάδα του Αποέλ και οδηγεί μόνη της την κούρσα του πρωταθλήματοςΗ ομάδα του Πάμπου Χαραλάμπους διέσυρε το Αποέλ με 6-3 και δικαιούται να θέλει το πρωτάθλημα.Ο κόσμος το απαίτησε κιόλας στο τέλος του αγώνα αφού το “ΑΕΛ ΛΑΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ” δονούσε την ατμόσφαιρα.Ήταν ένα εντυπωσιακό βράδυ για όσους βρέθηκαν στο κλειστό “Σπύρος Κυπριανού”.Συγχαρητήρια στην ομάδα μας.

Mετά το πέρας της 19ης αγωνιστικής βρίσκεται μόνη πρώτη στην κουρυφή με 48 βαθμούς, +3 από την δεύτερη Ανόρθωση.  Απομένουν ακόμη 3 παιχνίδια για το τέλος της Α’ φάσης του πρωταθλήματος.

Την επόμενη αγωνιστική η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει τον Εθνικό Λατσιών και μετά έχει μεγάλο ντέρμπι εντός έδρας με την Ανόρθωση όπου θα έχει την ευκαιρία να αυξήσει κι’ άλλο τη διαφορά.  Την τελευταία αγωνιστική θα αναμετρηθεί εκτός με την ΑΜΕΚ Καψάλου.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *