Bιντεάρα Γεωργιάδη από τον ”επετειακό” χαμό του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ!!!
Απίστευτο βίντεο ανέβασε σε μέσο κοινωνικής δικτυώσης ο δεξιος εξτρέμ της ομάδας μας Γιώργος Γεωργιάδης ο οποίος εντυπωσιάστηκε από το χαμό που έκαναν οι οπαδοί μας σε κυκλικό κόμβο της Λεμεσού το βράδάκι της Τρίτης. (Αυτό έγινε και στον κυκλικό κόμβο του ΣΥ.Φ.ΑΕΛ Ζακακίου αλλά και στο ΣΥ.Φ.ΑΕΛ Αγίου Νικολάου)
Συγκεκριμένα ο ποδοσφαιριστής μας ανέβασε…
Συνοδεύοντας τα γραπτά του με το βίντεο που τράβηξε εκείνη ακριβώς τη στιγμή. Δείτε το πιο κάτω:
ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ – ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ

